there she goes

här sitter jag i mitt kök och har just ätit mat. trodde jag blev mätt men jag sitter o trycker i mig en massa vindruvor nu..hehe

lyssnar på bra musik också! egentligen helt fel dag för det idag för jag blir bara taggad men jag måste jobba imorn.... endast 5h så det går fort! trivs bättre o bättre på ikea (inte för att jag nånsin INTE-trivs) och det är faktiskt kul! skulle lätt kunna sommarjobba där men i så fall får det ju bli lite mer mot söder =))

idag är det idol final! även fast jag lovade mig själv att aldrig mer titta på det för att tove åkte ut (!!!!!!!?) så måste jag bara se vilken värdelös typ som vinner..

nästa fredag ska jag och fredrik ta en sån där bastukväll me lite bisse =) såna kvällar behövs ibland! fredrik har typ varit min vän i 100 år och inte svikit mig så han ligger högt på min lista =)

och här får ni bilder!


linda och rambo


en kväll när vi smälte choklad =) vilket resulterade i en cement-liknande gegga typ... åt en sked o slängde det haha, det var mycket godare när man var liten =(


rocky nyduschad =)


min fina underbara!

och resten lägger jag upp på fejan, mitt internet vill inte riktigt samarbeta...

förövrigt; ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0