och helt plötsligt gillar jag ensamheten

min hund spydde i morse. vet inte varför men då insåg jag att jag älskar att va ensam? att göra som jag vill -hela tiden. den lite svårare delen är bara att man måste ligga o lyssna på musik jättehögt när man ska sova (inte JÄTTEhögt) för att inte höra en massa läskiga ljud och därefter inte kunna sova.... men det ska nog fixa sig, intalar jag mig själv hela tiden iallafall..

har ännu inte gett upp bittersweet symphony, får sån där härlig feeling! vill som bara gå genom lägenheten om o om igen o bara njuta o typ baletta mig fram! ungefär. sådär harmoniskt. men planlösningen på den här lägenheten gör så jag måste vända hela tiden, så jag står i köket o knäpper med fingrarna o skriker med istället. inte riktigt lika harmoniskt...

idag mådde jag illa på morgonen, och gör det än. kanske har sina anledningar men kanske inte ändå. vet inte. kan inte skilja på ont i magen o ont i magen. kan däremot skilja på huvudvärk o magont, det är lite lättare...

och så har det ju kommit snö! för fan. ska kanske gå till riekkola o låta hundarna springa lite. längtar tills isen kommer, rambo älskar o bara springa snabbt o långt och härja. jag försöker hänga på men märker att jag är tvåbent och ger upp.

idag har min frukost varit te. satte mackor i rosten men dom är ännu där. dom har givetvis ploppat upp, annars skulle det inte lukta gott här. sen när jag skulle ta mackorna så ångrade jag mig, var inte hungrig. o då är det något som inte står riktigt rätt till uppe hos mig, jag älskar ju leverpastej! men jag kör på det sen. eller kanske rödbetssoppa, som jag orkade laga igår.. faktiskt enda gången jag kom riktigt nära mammas smak!


jahaja, vad mer.. inte så mycket mer. sitter o lyssnar på u2-beautiful day nu, och försöker intala mig att det är precis det jag ska ha.

grops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0