tisdag

idag är det tisdag! o imorn är jag ledig, för jag jobbar på lördag istället. =) jävligt skönt! går omkring på ikea som en zombie-liknande gestalt helt i min egna värld o gäspar typ hela tiden.. men igår var jag pigg! då gick dagen fort. allt blir vad man gör det till helt enkelt =)

just nu sitter jag i köket o äter flingor. ska ta en macka med leverpastej snart. gott. idag ska jag vara med amanda! det är kul. hon är bra. kommer sakna henne när hon åker, igen.. =(

idag var det en tant på ikea som tyckte vi skulle flytta på doftljusavdelningen som hon kallade det (har jag för mig) hon var inte så glad.
hon: ursäkta, är jag nära dom där förbaskade doftljusen?? (sur som fan)
jag: jajemän! (glad som fan)
hon: okej, jag har redan sagt åt en gosse hos er att ni måste flytta på den avdelningen och han lovade att föra fram det!(sur som fan)
jag: öö jo jaha!? (fortfarande glad som fan men vääldigt fundersam)
hon: ni måste sätta ALLT i ett separat rum förstår du!! (lite mer sur än sur som fan)
jag: jajemän det ska jag föra fram!
sedan sa hon något surt och gick därifrån och lämnade en helt chockad mig som stod o funderade på hur fan man ska få typ ikea i hela världen att flytta på den avdelningen...

sen gick jag o drack cappuchino(stavning????). det har jag nämligen börjat dricka på ikea, för det var gott.

 

nu ska jag äta ostskivor o min macka med leverpastej.

förresten, har inte nämnt min tand på ett tag.
fortfarande skit. och jag märker den bara mer o mer så jag vill inte le tills det är fixat =)

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0