twilight

har nu läst ut första boken, "om jag kunde drömma". sjukt bra alltså! intalar mig själv hela tiden att det bara är en bok o att det inte finns kärlek som deras, men ge mig ändå en vampyr så kan vi gå utifrån det? eller? vampyr någon?

fast jag vill bara ha edward. åh vilken prins alltså! ge mig edward!


jag smälter.. helt på riktigt! =D lucas scott ligger verkligen i lä nu förstår ni!


nog om det. tror jag. ska försöka hålla mig i från att förklara hur mycket jag måste ha edward! det kan ju bli ganska svårt, eftersom han är den snyggaste som vandrat på jorden genom alla tider. om de finns såna killar kan ni gärna träda fram nu!

måste nog springa till ica o köpa andra boken innan jag på riktigt svimmar hit. åh. het.


jag är löjlig =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej det är du inte, böckerna är jätte bra och jag kan själv säga att man blir nästan kär själv när det är så mycket kärlek i boken :)

2009-12-02 @ 18:50:43
URL: http://sexstjarnor.blogg.se/
Postat av: linnea

LÄGG NER! HAN ÄR MIN! M-I-N!

2009-12-03 @ 16:22:49
URL: http://liunnea.blogg.se/
Postat av: jessica

linnea, be mig inte skada dig.......

2009-12-04 @ 00:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0