en räkmacka

elin, det var en räkmacka! skitgott... har du längtat efter att få se? :D

nu har jag fastnar för ytterligare två låtar! problemet är bara att jag endast finner den ena.... så det är ju lite värre... men här kommer den iallafall!



texten är lite cool... så alltså, om jag finner alla låtar och lyckas ladda ner dom så lär ingen kunna prata med mig imorn i skolan och efter, för då lyssnar jag på musik. hela dagen. och bara tycker om.

och prov har jag imorn. och nästa vecka, egentligen skulle jag ha båda två imorn men eva var snäll. så nu ska jag ha prov med alla andra, och inte göra det jag missat. det kommer nästa vecka!

nä, nu ska jag bekanta mig med fläkten för att därefter lägga mig i sängen och läsa... om jag lyckas...

och jag hatar bredbandsbolagets digitalTV och trådlösa internet!!!!! ingenting vill någonsin samarbeta med mig så jag ska ringa och säga upp skiten. segt är det också, som fasen! allt bara laggar.... har blivit så igår, och jag vill inte formatera!!!! eller okej.. det spelar väl ingen roll..

nä hejdå och jag kommer med andra låten dirr jag hittar den jag lovar!!!! måste ha den alltså, MÅSTE HA

Kommentarer
Postat av: eelin!

räkmacka.... gött

2009-02-13 @ 23:09:59
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0