hej hej

idag for jag hem innan de två sista lektionerna. börjar känna mig krasslig, influensan går tydligen och det vill vi inte ha. så jag ska helt enkelt slappa idag. imorn har jag ett prov, om jag stannar hemma så far jag bara en sväng till skolan för att göra det.

om jag orkar så kanske jag far på bio idag, den mycket omtalade twilight. hade ju tänkt ladda ner den för ett tag sedan men jag fastnade så mycket för notebook så jag orkade inte. om jag inte tar mig till bion så ska jag titta notebook igen, man lessnar helt enkelt inte. men twilight verkar också vara bra, om jag far idag så ska linnea komma med igen, och hon såg den igår. så den verkar ju vara bra!

nu ska jag ligga och titta på mina pojkar, dom är så fina. rambo ligger och sover på c, det är så mysigt för han är en riktig kelgris som alltid ska sova på magen eller någonstans, bara han ligger på en :) och på morgonen är han alltid extra mysig, då ska han komma och ligga sådär riktigt nära och bara mysa och njuta!! han åt inte igår på hela dagen och halva dagen innan det, men nu har han ätit mycket. tror det beror på att han tappar tänder så han får ont när han äter, tillslut åt han inte ens mjuk mat. men nu är det bättre, mitt lilla fina hjärta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0