måndag

hej! idag var det skönt att få vara ledig, men det känns ändå som om det vore söndag på något sätt... men den här veckan kommer gå fort hoppas jag eftersom vi bara har 4 dagar skola! niice.. imorgon måste jag fara och söka praktikplats också, så man får det gjort..

idag har jag varit med linnea och angelica! och i början på dagen med christians bröder, och christian även fast han sov. sen hämtade vi anki och for till handlarn, och vi fick typ 5st skrompas för typ 125:- :p billigt eller vad. sen for vi och hämtade linnea och sen hem hit och åt mat, och sen till angelica med rambo! hämtade ut leo och så gick vi till bojan och lät hundarna springa lösa där, dom var helt tokiga! :D linnea satte sig ner och skulle dricka kaffe men vattnet var konstigt så hon sket i det och åt en banan eller vad det nu var. jag och anki sprang runt med hundarna och härjade, och sedan gick vi in. där satt vi och pratade och drack cappucino(stavning) och te och kaffe. löste lite korsord och pratade om allt mellan himmel och jord! vi hade kul. sedan var det dags att dra sig hemåt och jag och linnea tog en promenad. och rambo då, givetvis. vi tog en lite lite längre promenad för vi var fast i vårat samtals ämne och det fanns mycket kvar att prata om när vi närmade oss hem! vi pratade om att bo här, om att flytta och sådant. vi kom fram till att staden är vad man gör den till, det behöver inte vara så jävla dåligt! man har helt enkelt för höga förväntningar på allt!

nåja, imorn måste jag plugga. har prov på onsdag, också våran tre års dag! och idag har angelica och john varit ihop i två år!!

sätter in lite bilder imorn kanske, nu ska jag kolla filmen med christian, den verkar vara bra. men människorna äter människor :o scary

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0