morjens!

godmorgon! idag har jag vaknat någorlunda tidigt... fast det är lördag.. men det är bra! christians bröder gjorde frukost på sängen till oss, vilket dom gjort de senaste gångerna dom varit här och sovit:) och dom vet vad jag vill ha! alltid två rostmackor med leverpastej och en kopp te. :) det är gott! men jag somnade om och skulle rosta en macka och brände mig på rosten :o så jag har en pytteliten blåsa på pekfingret under nageln och det sviiider!! som fasen..

igår gick jag och la mig tidigt, redan vid halv elva.. men jag fick en sån skallebank så det går inte att förklara! har ont ännu också, och vi har inga huvudverkstabletter hemma..............skit

idag far vi mst till stugan :) jag, crille, linnéa, linnea och jonatan. det ska bli skönt. och rambo såklart! det är ju alla hjärtans dag och allting idag, känns inte som nå speciell dag men okej, det är kanske det :D förra året fick jag en i love you klubba och en ros om jag kommer ihåg rätt, och den där klubban finns ännu kvar! dock lite sönder så crille som vanligt ska visa vad han kan och kasta upp den och ska fånga den sådär snyggt och så fortsätter det.. men den lever iaf! och en klubba jag fick i mitt stoora påskägg, en hello kitty klubba, har jag också kvar! lite coolt...

och en grej om korpis, det är alltid så mysigt att vara där med crille för han är så underbar!!! förrförra gången kom han med en bukett rosor mitt i allt, och förra gången fick jag "jag älskar dig" kex.. min lilla prins :)

nu ska jag ta och klä på mig och ta en liten promenad med min hund och hoppas på att det onda i mitt huvud ska försvinna... så, hejdå! kanske återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0