nu är det bokat!

imorgon åker vi klockan16:00 och kommer hem på måndag, med avgång från stockholm klockan 12:20.

nämnde jag förresten att jag ska shoppa? ;)

nu ska jag gå ut och ta lite frisk luft. sedan ska jag vänta på christian, eller det gör jag ju hela tiden men han är och jobbar och jag är barnvakt. sen ska jag hem och packa.

FÖRRESTEN! NK provet gick bättre än förväntat, känns som att det är minst G iallafall då det endast var kanske 3-4 frågor jag inte svarade på. sen kan man ju ha fel också... men det här luktar bättre idag än vad det gjorde igår!

Kommentarer
Postat av: eelin!

men bajs sthlm fan sluta :( jag vill ocksååå

2009-02-25 @ 18:03:52
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0