onsdag

hej hej. nu har jag kommit hem,eller för ett litet tag sen. har varit hos angelica och tittat på filmen "välkommen valp" och vad vi har irriterat oss på dom där typ programledarna, haha... vi har nog härmat varenda en och skrattat åt dom.. men kul har vi haft! sen följde hon mig hem en bit med leo, och nu när jag är hemma så är rambo helt slut och typ går samtidigt som han sover... eller så inte men han är trött! och sover. ännu när dom har busat som fan, rambo och leo alltså, och sen promenerat en massa så jag förstår varför :)

innan det, eller för att vara mer exakt kl: 13.40, hade jag tandläkartid. kom dit redan halv, och förengångsskull slapp jag väntar i sådär 100 år! hon kom och ropade mitt namn tillochmed innan tjugo i.. annars känns det som om man sitter där i evigheter och är typ just påväg att gå så kommer dom och ropar upp namnet. det var en "vanlig" undersökning enligt henne, konstigt att den tog typ en timme.... till crille sa jag att det tar tio minuter så han ringde och ringde och när jag tillslut ringde upp efter att ha lämnat byggnaden så var han helt panikslagen och trodde nåt hänt.. sött tänkte jag och gick hem till mina pojkar!

och så var jag ju påväg till skolan idag, men vi var lediga! skönt. men imorn börjar verkligheten, men inte känner jag mig desto bättre för det..

nu sitter jag hemma i soffan med rambo och väntar på christian som är hos pappa. han skulle dit och föra fisk sa han för en timme sen, men han sitter ännu där :) han sa också att jag inte ska äta någonting eftersom han har med sig något gott till mig som jag tycker jättemycket om men det är inte slisk och man blir mätt på det :D han har varit i nikkala och jobbat sen 15.00 så jag saknar honom lite men snart är han här!


och slutligen, ROSANNA!!!!! grattis!!! jag är jätteglad för din skull och jag älskar dig!! du kommer verkligen lyckas :)

det är 163 dagar kvar till mallorca! det närmar dig sakta men säkert ;)

enligt mina beräkningar börjar scrubs snart, så jag ska börja förbereda :D nu kommer christian med det goda!!!! hejdå

Kommentarer
Postat av: eelin!

menmenmenmen vad var det goda? :D

2009-02-12 @ 20:49:43
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0