så kan det gå!

när tant jessica har för lågt nikotin-intag kan följande sms komma från c;
Bara för att jag är en idiot
så behöver du inte straffa
dom där små baguetterna
som ligger och väntar, syrran
kommer med cigg älskar dig
förlåt att jag höjde rösten

det lite lustiga i det hela är att han inte höjde rösten, jag intalade honom att han gjorde det medans jag höjde rösten. om ni förstår. stackarn försökte skylla på honom själv för att få mig glad :( min lilla gubbe, förlåt för att jag skrek :D och baguetterna var goda! och varför jag straffade dom var för att jag satt i soffan och inte ville ha några äckliga baguetter. vad jag kan vara elak :D mot baguetter tillochmed......


Kommentarer
Postat av: eelin!

öööööööööööööö halå? varför skulle man inte vela ha baguetter???? fattar inte..

2009-02-18 @ 16:13:25
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0