slitet

jag har legat i soffan med datorn i famnen de 3-4 senaste timmarna. ingenting har jag åstadkommit under den tiden. har inte lärt mig något eller sett något som förvånar mig.
det är slitet.

jag försöker med en kopp te. och lite hopp om att någon av mina vänner skulle dyka upp. och dricka te med mig. eller nåt. hejdå.

nej, inte hejdå. jag vill bara meddela att jag älskar min mamma. tack för det du gjorde idag, tror inte det finns nån i hela världen som ställer upp som dig. min mamma, min alldeles egna mamma. och systers också såklart. våran mamma. världens bästa mamma.

Kommentarer
Postat av: olga

Det bæsta jag har i mitt liv ær du gumman och Ella. Låt dig inte berøras av en sånt svammel som mænniskans trångsynhet och møjligen avundsjuka. Håller mig før att inte børja lipa. Snart ses vi. Pussa Rambo. puss.

2009-02-06 @ 21:13:46
Postat av: eelin!

men sluta vara så gulliga nu börjar ju jag lipa :(

2009-02-06 @ 23:38:33
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0