städning?

tja. nyss hade jag fullt upp med att städa, och jag vet inte hur jag hamnade här? hann iallafall dammsuga sovrummet och den där lilla gången eller vad man kan kalla det mot garderoben. och min garderob är också städad!! men det har den varit ett tag, men den är ännu det! otroligt. fast det kanske beror på att jag plockade undan grejer där nyss...påtal om garderoben så måste jag kanske tvätta lite, annars får vi ett sånt där tvättberg som tar 2 dagar att tvätta.... och påtal om kläder så ska jag till gina den 25 och då ska jag shoppa! jag är inte den som annars shoppar så mkt, men nu såg jag ju så mkt fint... men det är bara för att jag inte köpte det igår som det är så fint! nåja

nä nu ska jag fortsätta städa :) och be crille gå och tätta kläder. hejdå


och Ö, mamma kommer hem på söndag!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0