stockholm

jag som skulle shoppa, remember? det gick inte så bra. det fanns inget speciellt som tilltalade mig helt enkelt. men vi har ännu imorn på oss och då ska vi gå på söder! men jag inhandlade en gul pallesjal, ett par gula örhängen (dragkedjor! inte en lång, utan bara själva grejen alltså) och en brun kepa typ.. emil i lönneberga kepa :)

och jag saknar c och rambo! varje gång jag ser en hund så blir jag helt ramboig.... och min crille också, men snart ses vi! på måndag kl: 13:40 för att vara mer exakt :)

och nu till det viktigaste: jag har funnit något jag så länge sökt!! U.S ORIGINAL chips dip!!!!!! den har verkligen varit efterlängtad, och jag funderar starkt på att köpa med ett lager hem. den är så god! och en till grej som linnea påminde mig om att jag alltid åt förut, blåa ögon godisar! ni vet dom man blir blå i käften av!! så jag har funnit två efterlängtade grejer idag på en och samma coop. eller är det ett och samma? skitsamma

nu ska jag låta linnea ta över och sen ska vi mänkka!! syster kommer hem vid elva! livet leker! hejdå!

Kommentarer
Postat av: natttiiiss

"en gul pallesjal, ett par gula örhängen (dragkedjor! inte en lång, utan bara själva grejen alltså) och en brun kepa typ.." - haha det skriker ju bara jessica om sakerna ju :) var tvungen att påpeka det :D

2009-03-02 @ 13:31:28
URL: http://nathalien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0