tja

haha levande mat, jojo :D levande ljus fattar ni väl?! ;) haha jag har skrattat en del åt mig själv ;/

jag har inte skrivit på hela igår :o va dumt. men det är lite svårt när man har en pojkvän som fastnat vid "chuck" och har datorn hela tiden och tittar på det... så jag har klarat mig med tv:n! ganska skönt har det varit. det jobbiga nu är ju att jag måste ta igen hela gårdagen, med att läsa bloggar och sånt... och jag är inte klar förrän jag vet att nu, nu GÅR det inte att läsa någon annan blogg för jag har läst alla som finns!! slå det ni

det som gjorde min dag igår kan jag snabbt nämna, jag fick mvg i samhällsprovet?!?!?!?! what?! jag har själv inte förstått HUR, då jag absolut inte är king i det ämnet... annars är jag ju men inte i det ämnet! eller tydligen haha :D

och... hmm... mamma kommer hem om inte så länge tror jag? och... christian har ringt bredbandsbolaget och varit arg.... och idag när jag öppnade mitt häfte i skolan så hittade jag min pojkvänd handstil!! "jag älskar dig/din".. det gjorde min dag idag :) men nu när jag tänker efter så har jag verkligen tjorvat ihop mina häften....äh

nä det är likas jag slutar här för jag är inte helt vid medvetandet idag hejdå

eller nej! den här! måste få visa..



är helt inne :o jag alltså, i låten


och hej tomas och fredrik! fast nu när jag kom och tänka på er så måste jag nämna helgen snabbt också!
tillbringades tillsammans med linnea, fredrik och tomas hemma hos freik med ölspelet som sedan endast blev till att använda ölkorten! men det höll inte länge så drog vi till stan men innan det så var vi där ett bra tag! alltså innan ölkorten äh nu blir det bara soppa jag orkar inte rätta till och fredrik du har ju en massa bilder så lägg ut dom så jag också får dom! :D

pussbajs


bajs stefan pruttskalle :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0