to the hufvudstad

halloj! först tänker jag meddela att nästa destination för mig och linnea som ligger utanför haparanda är stockholm! linnea ligger inte utanför haparanda alltså, det gör stockholm. på torsdag!! JAG SKA FÅ TRÄFFA MIN SYSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! min världens bästa syster!!!! älskar dig!!!!! och tuva, min lilla lilla älskade systerdotter! jag är lycklig! och med en linnea kan det inte gå fel, ingenting kan gå fel! och vad vi ska ha kul i storstadslivet.. ta mig dit nu, tack! är över helgen och kommer hem sådär på måndag eller tisdag eller något :) och jag ska få flyga flygplan! det är skitbra. nästa gång (efter denna) så är jag på arlanda nästa gång den 25 juli! och då är det spanien med rosiiiiiiiieeeeee!!!!!!!!!!! som förövrigt enligt mina beräkningar kommer hem idag!! me miss

och jag har ont i ryggen. vet ej varför och hur det kommer sig, men ont gör det. och provet idag gick bra som förväntat. det är bra. och det är fredag. kan det bli bättre? svar NEJ

ingenting planerat än så länge, stugan har det pratats om och det skulle ju vara kul! men om inte det så återstår det endast att se var denna fredag tar en.

och mamma kommer hem på måndag, lite längre tid men HON KOMMER HEM! jag sa ju att det inte kan bli bättre än såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0