twilight

okej. egentligen vill jag inte erkänna att jag sett en film som är liiite bättre än notebook... så vi skippar den delen. men hallå??! eller okej... jag kan säga att notebook KANSKE mött sin övre herre.... eller nåt.. kanske.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bion spenderades med linnea. den var bra.

bastun är igång och snart går jag och christian och bastar. jag har ett prov att plugga till också, stannar nog hemma imorn men går och gör provet i skolan så det blir gjort. har nog aldrig gjort ett prov sådär i efterhand så länge jag gått på tskolan. det är skönt.

jag håller på att dra över bilder till datorn så ni kan få en bild nu och sen om jag orkar efter bastun och har tid så kan jag lägga på pix... eller nåt. undertiden ska jag packa ihop handdukar och shampo och sånt, eftersom bastun är i andra huset.......

nu!


anki och leo och rambos huvud, när vi var ute och sprang med dom bakom bojan


linnea, anki och leo


korpis, linnea och jonatan :)

nu ska vi gå och basta och sen titta film och mysa, hejdå!! älskar dig mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0