you're drunk, you need it

morjens. kom hem för ett litet tag sen, min kära vän R kom förbi och som vanligt kommer hon och ruskar om en och väcker livet tillbaka från det slöa och TVINGAR med en ut och PROMENERA. jag orkar inte tänkte jag, men hon hann bara nämna att det nämligen är kalas hos henne, hennes bror august fyller 10 (förlåt rosanna om det är arthur som fyller år jag håller inte riktigt koll som du vet) eller var det elva? nej det var nog tio och så fort hon nämnde det så var jag så gott som påklädd. :) och vi åt tårta, och oj vad vi åt tårta och bulla och godis också! det var det bästa kalaset på länge ;) jag hade stålmannen och batman tallrik, det var alltså ett riktigt kalas!!!! och det var kul, även fast vi var på två i hennes rum :D och theo såklart.

vi gick ut sedan och crille kom förbi med rambo och så bar det av till stranden. vi har inte varit tysta i fem sekunder ens, vi hade väldans mycket att prata om! det är ju typ två veckor sen sist... och det har gått länge! men nu är hon här! dock och tränar dans i torneå med småbarn, men hon skulle messa när hon kom tillbaka och höra var jag håller hus.. man vet aldrig var man hamnar!

och idag är linnea tråkig och ska chilla. va trist, men det gör ingenting för helgen har bara börjat :D

och nu kom christian hem så nu ska jag mysa lite. och kanske städa också.. verkar som om jag hållt på med städningen i flera veckor... det kanske jag har förresten





I see your dirty face hide behind your collar.
What is done in vain, truth is hard to swallow
So you pray to God to justify the way
you live a lie, live a lie, live a lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0