det är ju fredag

hej! här sitter jag helt nyvaken. crille ligger ännu och sover och mamma kommer snart hit. har inte ätit någonting ännu, men jag vet inte vad jag är sugen på :o är hungrig som fan iallafall

rosanna jobbar i två timmar till, sen ska vi väl ta och hitta på någonting.. jag vill till leilani :o syster och dom åker hem imorgon så det är lite tråkigt... men så är det :) far ändå dit under något lov här nära. när det nu är lov...

ser inte fram emot skolan alls. vårat schema är äckligt fullt så det blir bara jobbigt.. enda roliga blir att framkalla alla bilder :) har typ inte följt uppgiften alls... men jag har ingen lång korridor hemma och jag orkar inte leta en :D

hur länge är apoteket öppet idag? måste ta mig dit också.. det är inte långt att gå men fy vad jag är lat idag... blev sugen på att basta också... oj vad mycket att göra :o

nä, nu ska jag klä på mig och dra mig till apoteket.. om det går.. och om jag lyckas. väcka c ska jag också göra, det är så ensamt att vara vaken ensam helt enkelt :D

pussbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0