haha

jag vet inte riktigt vad jag håller på med, har räknat ut en jävla massa som säkert inte ens stämmer, bara för att ta reda på hur många timmar i veckan man är ledig i spanien... ändå vet jag att man är ledig ca 6-7 timmar per dag....



haha här får ni om ni ser något! jag har fått fram nå helt annat jag, men som sagt så har jag aldrig varit eller haft ett mattehuvud :D eller vadå somsagt.. ingenting jag nämnt på ett tag hursomhelst

äh skitsamma, det här blir hursomhelst skitbra!

Long-Drinks

vet ni vad det roliga är? man får dricka upp alla drinkar man gör, under och efter lektionstid! detta är ju alltså suveränt!


Flair uppvisning



fyfasiken!! det här är fantastiskt!! snart står jag och rosanna och blandar lite drinkar ;) nä alltså jag är helt stum, jag längtar så äckligt mycket!!! :D


http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=U0K0J0D0P0C8R2J704Q8W4G2B1W


Kommentarer
Postat av: Linda

haha oj ni kommer ju vara fulla 24/7 :)

2009-01-09 @ 11:49:11
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0