hej!

hej! jag har inte varit riktigt sådär 100% engagerad på de senaste dagarna.. jag har bara inte känt för det och dessutom så har jag gjort en massa grejer.. och kul har jag haft! varit i stugan och spelat monopol och allmänt njutit av livet! med de absolut rätta personerna också.

idag har jag vaknat halv tre... ruskigt slitet. crille vaknade lite efter mig. vi har inte ätit frukost ännu, men ska göra det nu. mamma håller på att fixa och trixa i köket, och, det bästa; hon skär julskinka som hon köpt åt mig idag!!!! mummmmmssss jättemycket!

rosanna åker snart, och det är lite sorgligt.. men hon kommer ändå till helgen :) det som är mer sorgligt är att linnea åker till luleå och kommer nog inte hem ihelg :o hur ska jag klara mig utan dessa damer??

nä. det var väl allt. mitt nedräknande går sakta men säkert framåt! idag är det inte tvåhundra dagar kvar, utan 199!! det låter ju lite mindre och när det ännu inte är på tvåhundra längre så är det ju mindre haha :D jag vill ha juli nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0