hej!

idag är det söndag och vi har varit i stugan igår, vilket förklarar varför jag inte uppdaterat någonting här. vi hade iallafall kul, jag linnea crille och claus. men det blev dock ingen bastu som jag såg så mycket fram emot, så det blir nog idag.

crille och claus for till nikkala en sväng och linnea for hem, sen när alla är klara igen så åker vi till stugan igen. jag har saknat rambo skitmycket, drömde om honom och tänkte bara på honom hela dagen.. även fast det bara var en dag:) men när jag kom hem så möttes jag av en helt tokig hund som verkligen saknat mig! det är så roligt att komma hem till en så glad liten hundis :D min lilla! mamma har givetvis varit med honom undertiden :) dom är också helt fäst vid varandra, förstår inte hur hon ska kunna åka och jobba utan honom! förvånar mig inte om hon tar med honom :D

nä nu ska jag ladda min telefon lite och dra över lite musik kanske.. men ingen vill lyssna på min musik :D men jag kan! jag lyssnar på the libertines, längesen eller vad? fortfarande lika jävla bra!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0