hej älskade fredag!

idag är jag lat. jag och rosanna diskuterar telepati på msn. vi pratar om hundar och promenader, vilket jag inte riktigt faller för att göra idag.. gå. men det är fredag!! det är skönt

hade glosor i morse, han inte träna nånting typ men vad jag vet så har jag fel på endast en! det är skönt. på tisdag har vi prov i svenska. den 4feb samhälls prov och den 6feb engelska prov.. och den 6feb också tror jag så är det prov i turism också?? mycket för mig..

jag ligger i soffan med rambo och lyssnar på bruce springsteen med ett tänt ljus som luktar gott och myser.. jag och rambo myser alltså, inte ljuset... idag ska jag ha på mig mina benvärmare. kanske bada lite badkar också. eller jo. eller orkar jag.. idag var jag ju lat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0