if you die right now, you know that i die too

hej! jag ska försöka sammanfatta min dag här lite snabbt...

var i skolan, längtade tills vi skulle sluta så jag fick titta på världens bästa film. slutade 15.10 och jag och anki gick hem till mig för att hämta filmen och lite grejer till playstation, men fastnade fort vid smörgåstårtan.. gott var det. sedan kom fredrik och hämtade oss och körde oss till ankis mormor för att hämta leo, och där mötte vi samtidigt upp linnea. sedan körde oss fredrik hem till anki (även fast det inte är långt, men vi är lata) och vi gick in för att titta film. vi slog igång ankis gamla dator och oj vilka gamla bilder vi fann! jättekul att titta! och seen satte vi igång filmen. och den var bra. åååh så bra den var. det tyckte dom med. dom grät. det förstår jag. jag hade gråten i halsen, men lyckades hålla mig från tårar! efter filmen satt vi och diskuterade kärlek och allt som har med detta ämne att göra. vi kom fram till mycket och beundrade den där filmen, tillsammans. det ena ledde till det andra och vi satt och grät av skratt. till saker man gjort förut, saker man hört, allt. vi skrattade så sjukt mycket så jag fick ont bakom öronen (tumören! ni som känner mig :D) och för att jag ska få ont bakom öronen av skratt så krävs det mycket skratt. sedan blev vi lite mer seriösa och pratade om dagliga grejer. vi hade kul.

sedan kom christian och andreas och hämtade mig och linnea och körde hem linnea till sig och mig till oss. rambo hade jag också med mig, han blev helt ivrig när han kom till gården. jag försökte gå in flera gånger men just innan porten slog igen så var han ute igen. men tillslut gick det, och nu ligger han här bredvid mig och sover som en stock. ska snart förflytta honom till sängen med mig, han är så söt när han är nyvaken för han är så kelig och så piper han sådär jättesött =)

nej, nu har jag skrivit alldeles för mycket... måste snabbt bara nämna att jag och min R åker om 176 dagar och 22 timmar!!!! tänk alltså.... fyfasiken!

men nu ska jag ge mig :D goodbajs och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0