jävla skit proppar

hej. idag har jag vaknat någorlunda tidigt. vid 12 tiden, fast jag trodde jag skulle vakna vid 17.00 tiden med tanke på hur sent jag gick och la mig. tidigt kan man också säga.

MEN! när jag vaknar och är så sugen på mackor och te, så ska det ju självklart gå åt helvete. först tog jag ut rostfrallorna ur frysen och jag tyckte dom var liite ofrusna men inte tänkte jag destomer på det, kände på allt annat som var fryset så jag sket i det. sen skulle jag ju såklart ha smör och sånt, och utan att överdriva så var det rena rumstemperaturen i kylen. allt är förstört. kanske inte allt, och kanske inte förstört, men jag lyckades iallafall rädda smöret, korven och leverpastejen! och osten. jag slänge in dom i frysen för snabbfrysning och snart ska jag ta ut dom.


det går skitmycket proppar hos oss av någon konstig anledning, det värsta är när man ligger på kvällen och tittar tv och så slocknar allt... men det är periodvis som propparna går mycket, nu har det inte varit så mycket på ett tag men nu kom alltså värsta bomben.. fyfan

nu måste jag hämta mitt smör ur frysen, allt för kallt ska det inte vara

skriver mer sen, jag ska äta tårta idag!!!!! jag ska det, linnea! :) och så måste jag ju bara nämna att linnea fyllde år igår. det tycker vi om! love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0