klockan är 8 januari

vi kom just hem från angelica och john, vi har varit till luleå med dom och hämtat en jättefin hundvalp! en jättefin golden retriver som heter Leo. :) jag ville bara meddela det! och ihelg ska vi fara till stugan hela bunten inkl. hundarna och springa med dom och basta och sånt.. rambo kanske inte är så pigg på att hoppa runt i djup snö men faktiskt så tror jag det, han är helt hyper hela tiden! man blir så glad av att bara titta på honom. :)

sen så vill jag bara tacka er riktiga, ni vet att ni är tungt få men det är verkligen ni som står mig närmast hjärtat och som jag verkligen kan lita på. det är ni som förgyller min dag och får mig att andas! och linnea, det kommer alltid att vara föralltid, precis som vi sa för ungefär 4 år sen =)

nu ska jag lägga mig ner i hopp om att somna! ha pra ni som förtjänar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0