måndag

hej! idag har jag varit med angelica. vi skulle plugga.. men vi pluggade inte så mycket som vanligt :) rambo och leo lekte hela dagen så tillslut vart vi så less på att hela tiden ropa på dom så dom busade för sig själv och bråkade om leksaker och mat. men det var kul att se! måste hinna plugga och duscha idag också..

igår var vi på bio. australia. helt jättebra film, självklart helt värd att se flera gånger om! påtal om filmer och sådant så har jag och christian fastnat vid serien Chuck. helt jättebra.

jag drömde att jag var carrie i natt, och jag umgicks med big jättemycket. jag var med om grejer som dom är med om och allt var helt skitbra. han är ju så snygg!!!! lätt snyggaste skådespelaren som finns!!!! mami

nu ska jag väl duscha och sen plugga.. eller tvärtom.. eller jag vet inte... jag ska nog ligga i soffan ett tag och fundera över hur jag ska lösa detta :) förresten så har jag borstat min hunds tänder idag, och han har tappat en tand!! och så såg jag en film för någon dag sen, vad hette den nu... heartbreakers! eller nåt i stil som det.. earl från my name is earl var jättegullig! och hon den där, vad heter hon.. hon som är med i ghost whisper eller vad den serien nu heter, men hon! hon är bra också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0