nu är det kväll

och det är reklam just nu, tittar satc såklart... hade tänkt ta mig en promenad med min hund efter programmet längs stranden. alltid skönt att komma bort från allting ett tag och bara gå och tänka på allting mellan himmel och jord :) har ingenting emot att gå med någon heller men det är alltid skönt att tänka lite och få bort allt dåligt! inte för att jag innehåller så mycket dåligt för tillfället, det värsta är väl att jag saknar mamma. och så har jag glosor imorn på morgonen och inte har jag dom... så där är jag lite kuggad :) men ska försöka få dom på något sätt.

jag lovade ju att jag skulle skriva! även fast det inte är mycket, haha.. oj vad jag vill ha helg alltså! och imorgon ska jag inhandla tyyyyg! mmmmami

nä nu ger jag mig, ska titta satc och sen gå på den där promenaden.. måste klä på mig också, måste leta fram dom där blå vindbyxorna :o hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0