nu har jag sett den

ja! nu har jag sett den. världens bästa film, genom tiderna. the notebook. jag älskar den. jag kan inte säga något mer än att jag älskar den. och jag grät. som ett litet barn grät jag, hur länge och hur mycket som helst. jag älskar den. har aldrig sett en bättre film någonsin. jag behöver aldrig mer titta på någon film heller, nu har jag sett allt jag vill se. i en enda film. jag älskar den.







se den. se den. se den flera gånger om. för det är precis vad jag ska göra nu. jag ska se den igen. och igen. tills jag somnar. och imorn när jag kommer från skolan ska jag se den. igen och igen.


jag älskar den,

Kommentarer
Postat av: Linda

den är skit bra :)

2009-01-27 @ 21:36:27
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0