ö tja

hej! idag har jag varit i skolan. vi slutade 10 över 3 och som vanligt nk som sista lektion. jag har även framkallat en hel del bilder! vissa bra vissa mindre bra, skyller på maskinen men jag tror att det är jag som gjort något galet.. men man ser ju iallafall! jag och anki gick under våran halv timmes hål timme och turbo framkallade lite bilder, tror jag aldrig har fått så mycket gjort på så lite tid i skolan.. och jag belös bilderna i närmare 20sek, annars håller jag mig till typ 9-10sek men idag ville det inte gå! det tycker vi inte om. sedan kom jag hem till min glada vovve och åt mat med mamma och crille. crille kom hem efter ett litet tag när jag kom hem och jag hade saknat honom, även fast vi sågs i morse. :) somnade, eller gick och la mig lite innan 21.00 igår kväll, och självklart börjar rambo busa och morra i sängen och försökte väcka oss, och han lyckades. jag var iallafall klarvaken, christian var lite tröttare även fast han somnat innan 20.00 igår kväll :o men vi åt frukost innan sju och tv:n var igång med massor av morgon program, så jag har alltså haft en mysig morgon. bortsett från dom andra morgnarna, då vaknar jag och upptäcker en liten bajskorv på golvet medan min hund står och tittar på helt oskyldigt och jag börjar göra en massa konstiga ljud innan jag kommer på att papper behövs.. jag i min trötthet, alltså.


nu är crille med timo någonstans och gör någonting, hans nya telefon kom till ica idag så när han kommer hem lär han inte se skymten utav den!! när jag är i farten och ska utforska alla grejer... och fota som en idiot och lägga en ful grimas-bild på mig som bakgrund med följande text; Jag vet att du älskar mig! ;). det tycker vi om!


nu har mor min gjort iordning lite te så jag ska gå och dricka te med mamma och snacka lite shiiit.. det är alltid kul, vi skrattar alltid så mycket..! har även fört över lite bilder på datorn så även det kommer ni hitta på min pixbox. pixie :D och kanske här? jag kan bjuda på en nu!



leo


anki och leo, vi har blivit riktiga hund-freaks nu, det enda vi pratar om är våra hundar*fnizz* ;)


här har ni tony, markus och betty. visst är det betty? jo. ni ser ju hur aktiv angelica är på idrotten, t.o.m. bilden blev suddig! själv var jag bränd... :(


och nu chillar hon!

nu orkar jag inte lägga upp mer här, nu fick ni bilder på angelica och leo! dom var högst upp i mappen

och förresten så fick ni mer än en bild... så det så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0