onsdag

jag sitter i skolan nu. efter skolan ska jag och linnea och anki hem till anki och titta film. jag tror det blir svårt för er att gissa vilken ;) sedan ska jag titta den livet ut. och jag ska titta den alltid. förevigt! jag har aldrig sett på maken. trodde inte det fanns såhär bra filmer. helt ärligt är det det enda jag går och tänker på nu. jag vill sluta nu så jag får se dom. se filmen. med mina vänner. christian får vara med rambo undertiden så vi får titta filmen ifred, om rambo följer med till anki så lär vi inte se så mycket av filmen eftersom hundarna ska busa så satans mycket...

dessutom tittade jag på eternal sunshine of the spotless mind igår. syster, jag undrar bara hur detta kan vara en favorit? jag förstod ingenting. skulle vara snällt om du talade om det för mig :) älskar dig!!!!! och mami!!!! miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0