onsdag

hej! imorgon åker min mamma och det är lite sorgligt. jag kommer sakna henne men snart ses vi igen! jag är även lite brunare i mitt hår. jag trivs, det var såhär jag ville ha det från första början. jag har prov i samhällskunskap den 4/2. det måste gå jättebra, det är min och crilles 3-års dag då. tiden går! och jag njuter mer och mer för varje dag. min prins

idag var jag med linnea i skolan, hon kom under min håltimme och pratade med syon osv. detta är bra! när anki är sjuk så är jag ensam varg :) inget mig emot! men betty ställer upp för mig!

jag har fått ett skrapsår som svider på mitt knä. det svider. jag skulle rädda min hund igår, från mig själv. så jag panik-slängde mig själv. över sackosäcken. rambo förstod ingenting och mamma skrattade. crille sov. jag hade ont. men så går det ibland..

jag och mamma var på modehuset idag också. hon testade jeans. jag tänker inte säga mer om det för man skrattar så mycket när man är och testar kläder med min mamma, hon spexar och dummar sig. syster vet vad jag pratar om.... hej, jag är en seriös kvinna på 49 år, jag vill hyra eran lägenhet

nu ska jag gå och kocka ihop lite stribas och kött med mor min, sen ska vi äta. oj vad vi ska äta. jag mamma och crille. min familj. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0