tja

här sitter jag i min soffa med min hund sovandes på mig. jag väntar på att linda ska komma förbi en sväng och hämta en tröja och sen ska vi kanske till gällivare och sen till johns stuga med hundar :) vi ska väl grilla och allmänt chilla, jag angelica john och min c. dom har förövrigt kommit hem igår och var lite solbrända, speciellt angelica. efter allt dom berättat och visat alla bilder så vill jag bara ha juli ÄNNU mer.. dom var en vecka och det gick fort, jag är TRE veckor! vilket paradis.. också speciellt om min högra hand rosanna åker med! men dom ringde henne och sa att dom verkligen tror att hon får en plats, och dom skulle fixa så att vi hamnade i samma rum i så fall. detta är nog världens bästa julklapp, tack älskade älskade mamma!

och den 5 juni fyller jag 18 så ska boka in teorin till körkortet rätt direkt efter jag fyllt 18 och hoppas på att jag hinner göra klart allt under juni. vad jag hört och sett förra året så har det ju varit sommarstängt i juli och kanske tillochmed augusti;o så det gäller och plugga stenhårt!

imorgon är det skola också... det är inte bra. vårat schema är så fullt det bara kan bli och jag kommer kanske hoppa av skolan. jag skojar, det skulle jag aldrig göra. men jag kommer vara less, så less. plus att ännu körkortsteorin ska in på mitt schema, och det är väl typ efter skoltid??? fyfan jag kommer slita håret av mig själv... fyfan..

nä, nu ska jag hoppa i duschen och väcka min alldeles för underbara man, som masserade mig igår jättelänge, tillochmed på fötterna litegrann! och vi lagade nudlar, och vi kollade på Forrest Gump med mamma, och det är typ VÄRLDENS bästa film GENOM TIDERNA! jag grät mycket och christian höll mig i handen, haha.. den är så bra, jag började typ gråta direkt den började när han sitter där på en bänk och väntar på bussen, för han är så söt... jag måste köpa den filmen, det är en film som alla MÅSTE ha i hyllan. och harry potter också då, givetvis.

nä nu går jag :D hejdå!







Kommentarer
Postat av: Linda

Måh rambo lilla :)

2009-01-07 @ 16:41:54
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0