tjennnaaa

hej. idag är det söndag. imorgon är det skola. det är tråkigt och jobbigt, men man måste väl, antar jag...

igår åt jag mina efterlängtade nudlar från lei! och idag till frukost, man får ju så sjukt mycket när man äter där ;o crille åt franco.. det har börjat bli våra favoriter, vi har tagit det de senaste gångerna vi varit där ;o men man måste chilla lite emellanåt och variera litegrann, annars blir det som för mig när jag älskade biff i stark vitlökssås, jag är väldigt less på det nu... så jag måste testa mig fram :D

igår sov vi i nikkala för vi skulle vara barnvakt på morgonen. eller crille skulle iväg och jobba och jag vara barnvakt. så rambo fick sova med linda och tommi :) idag när vi vaknade så behövde vi inte vara barnvakt eller nåt, det var så mycket vatten på isen så det blev inge fiske idag. så jag tvingade upp crille för att jag fort ville till stan för att jag saknade rambo så mycket.. och så blev det! nu är min lilla bejbis hemma igen. han ligger och sover på crilles mage nu, dom är så söta :o tänk att dom är mina!!

kan skriva bättre sen om jag orkar.. ska gå och mysa med min lilla familj nu:) hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0