torsdag!

imorn är det fredag! fyfan vad skönt. det som är mindre skönt är att jag har prov imorn... har inte pluggat något ännu men ska göra det snart


vet ni vad som hände mig idag? jag och christian låg i soffan och crille skulle börja laga mat och jag skulle bada badkar. badkaret startades och christian skulle laga mat. när jag väl gick in på toan så var det inte mycket vatten i badkaret och jag tänkte att jag bara duschar. hann sätta ena foten i badkaret (som det fortfarande var vatten i) och jag hann inte ens reagera så stod jag och gallskrek och började störtlipa och satte mig på golvet. vattnet var kokhett! christian kom helt panikslagen inspringandes på toaletten och lyfte upp mig och börja spruta kallt vatten på min fot som är helt knallröd och svider som fan, och han blötte en handduk och lindade in min fot i den.. sen stod vi bara där och kramades och jag grät. vi sket i att laga mat hemma och for till torneå, tasty, och åt nudlar :) hehe. sedan for vi till candy world och köpte godis och en massa nötkräm :D i love it! och ferraribilar till c :) och nu är vi hemma.

jag älskar dig c, du är den för mig


nu måste jag hinna plugga lite iaf innan jag somnar :) hejdå!

Kommentarer
Postat av: linda

va sött :)

2009-01-29 @ 22:23:51
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0