tisdag

hej! min blogg är helt konstig idag :o men hursomhelst så har jag varit i skolan idag. vi hade nk sista lektionen. vilket vi har typ 3 dagar i rad om jag inte misstar mig. hade även fotolektionen på morgonen, båda mina rullar blev helt bra! så nu ska jag framkalla massvis med bilder imorn på håltimmen...jag längtar! måste köpa ramar också.. så har jag massor med bilder att hänga upp :D nog för att jag har en hel del nu också.. men jag ska hänga i hallen!

efter skolan kom min mor och plockade upp mig och vi for till gina tricot. det var den snabbaste visiten någonsin tror jag, eller nej det har gått snabbare när jag for till kicks och köpte hårfärg men det här besöket har en god andra plats! var på jakt efter svarta jeans men det blev helt vanliga. med lite coola fickor. sen for vi hem. fast när vi var på parkeringen så dök min vän fredrik upp helt plötsligt och vi snackade snabbt, och sen när jag kom hem så ringde han och kom förbi på en cigg. jag gjorde även kaffe 8) och fredrik sa att det var gott, det tycker vi om! och så gav jag med honom en mandarin när han skulle fara och hämta och föra crille och dom en sväng.. och när jag kom hem från gina tricot förresten, så möttes jag där nere av min älskade pojkvän och hund! båda blev glada och rambo började hoppa och blev helt till sig.. alltid lika kul att komma hem när han blir så glad

och nu sitter jag här i min sköna morgonrock. i min soffa, med rambo. crille kommer väl hem på ett tag så lagar vi nå käk.. kanske tacos igen haha, vi har allt klart ändå förutom köttfärsen men det tar inte länge. ska spela mario kart nu! eller först ska jag säga att jag nu betalat det första till barskolan. det är som först nu jag börjar inse att jag verkligen är påväg dit :D och rosanna firar sin 18-års dag där, gissa baila :o

nu har ni fått ett mega långt, ska föra över bilder sen från mobilen så får ni titta på pixie (som fredde säger) om ni är intresserade :D pussbajs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0