mallorca!!

snart!!! om några timmar flyger vi =) det här händer verkligen! jag kan inte fatta det...

igår grönan, det var skitkul. stefan kom dit! jag rosanna och stefan satt och drack nån bärs på kryddhyllan, jäkligt mysigt. =) åkte massvis med karuseller, och jag mådde inte illa! inte ens när jag åkte extreme =) sen åkte jag med tuva också innan dom åkte, vi åkte tekopparna och lilla pariserhjulet och de flygande elefanterna =) hon var så glad och det gör mig så glad... jag älskar denna stad så sjukt mycket.

nu har jag ont i magen. är så jäkla nervös. kan inte fatta. måste ta det lugnt. måste röka.

och jag älskar min syster =) och crille och rambo och mamma! jag saknar er!!! vi ses om tre veckor älsklingar!!!!!

Kommentarer
Postat av: eelin!

ha det kul som fan nu! :)

2009-07-25 @ 18:05:37
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0