tja

sitter på arlanda. flyget är försenat. till kl. 2100. det suger =) men jag kan inte va butter för det, för bara tanken på att jag nästa gång jag ska sova lägger mig magaluf är underbar =) vi är lite osäkra på vilka som ska till barskolan här, det är massvis med folk.. men jag kan gott säga att det är flera som är misstänkta! haha, eller egentligen är typ varenda ungdom misstänkt.... vi fick gratis käk också, vet ej om det beror på förseningen men bra var det =) eller inte maten, men att vi fick gratis mat. vi åt på donken, och jag hatar burgarna där! de smakar typ rått eller så smakar det ingenting, och för att inte tala om konsistensen!! rosanna sitter och läser en tidning. jag tänkte att nu ska jag gå dit men så tittar jag på hur lång tid jag har kvar av i-net och där står 1:22. så jag kan först gå om en timme plus lite till =) eller kan kan jag väl, men det är väl lika och snoka gärnet nu innan man drar =D nu svamlar jag bara en massa för att jag är nervös, därför avrundar jag här =)




titta vad liten =) jag saknar!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ha det så kul! :)

2009-07-29 @ 22:25:32
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Emma

2009-07-30 @ 01:17:38
Postat av: Emma

Va söt hund =)

2009-07-30 @ 01:18:09
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0