hehe

nu är det verkligen ett tillfälle jag ska säga: what a night alltså!
helt sjukt kul hade jag iallafall. vi var i johns och ankis nya hus (grattis!) och spenderade hela kvällen där.
kvällen slutade med att vi somnade på golvet. jag, crille, nasso och tomas. det var ju skönt. nathalie har en rolig bild på sin telefon var jag crille och tomas ligger på golvet alla tre åt samma håll och håller om varandra.... som små bejbisar ligger vi haha. kan inte ens komma på hur jävla många gånger jag satte mig upp under natten och var påväg någonstans (?) och slog huvudet i glasbordet. jag sov under ett köksbord och kramade om ett bordsben.
tills klockan blev 08.00 och vi hade fått kanske ca 2h sömn, då nathalie självklart ska börja pladdra och väcka hela högen. så jag och christian gick till bilen utanför och la igång den och där sov vi. i två timmar sov vi. tomas sa att det såg lite roligt ut det med, med sätena så långt ner det bara gick. och varmt var det när jag vaknade, jag var tvungen att öppna bildörren och käka snö som aldrig förr. det var gott och nu förstår jag varför man alltid åt det när man var liten.

det mesta jag och nathalie gjorde under kvällen var att stampa med leroy. hehe. vi drog några dancemoves och tillslut var de flesta med, med oss som dans instruktörer.
jag måste bara lägga in den.

ungefär såhär såg vi ut igår. dansade tills svetten rann och vi inte orkade mer helt enkelt. vi höll på länge.

Kommentarer
Postat av: e

friskt :)

2009-03-12 @ 22:19:11
URL: http://www.gardeeva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0