lördag

hej. jag skriver mest för att jag vill säga till dig elin att jag har sökt dig väldigt intensivt igår. jag slog ett nummer som leder till mats och jag var stört säker på att det var dig jag ringde, "elin hallå, elin va håller du på med, eeeelin det är ju jessica!" osv..... sedan undrade jag vem det var jag pratade med och la på.

sen slutade jag söka så att inga vidare olyckor skulle ske.


det roliga är att jag var helt säker på att det var du! jag fattade inte varför i helvete det var en man som svarade i din telefon....


Kommentarer
Postat av: eelin!

hahahhahahahha vad gullig du är. men ifall du har glömt bort det, så kom du fram till mig igår:o det var roligt och du var full!

2009-03-14 @ 17:07:04
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0