mat

just nu har jag klyftpotatis i ugnen. det ska vi äta tillsammans med fläskfilé. jag och min pojkvän. och massor med vitlök! och bearnaise sås såklart. parlamentet går på tv och det är bra, men det är mycket bättre när robert gustafsson och björn gustafsson är med!!

igår var vi i stugan! det var kul men jag orkar inte skriva desto mer om det just nu för det känns så jobbigt och börja skriva mycket :D jag vill bara kramas och mysa med min pojkvän och hund. och lukta på mina fingrar som luktar vitlök :) det luktar så gott.

och rosanna!!!!!!!!!!!!!!!!! är du hemkommen? :D:D <3

Kommentarer
Postat av: r

jepp ;) anlände till min lilla lya för typ tio minuter sen ;D pratar imorrn! love u

2009-03-16 @ 02:25:55
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0