morjens

hej. idag ska jag vara lite mer seriös och bjuda på bilder.


kolla tomas ögon, dom ser läskiga ut...


det är verkligen på riktigt!


jag och rosanna på kalas :) kolla va fräna tallrikar!!!!

och det var det haha. nej men spotify knasar idag så det laggar om jag lägger in bilder så jag väljer spotify :(

jag har pratat med rosanna idag på msn!!!!!! min stackare har varit så bränd i ansiktet ;o jag saknar henne. jag behöver någon som kommer och ruskar liv i mig och tvingar med mig ut på promenad som hon gör, det behövs verkligen och det ska vara rosanna :)

nu är crille i nikkala och kör skoter, och jag sitter hemma med min lilla rambis :) jag måste lägga in en bild på honom också :o han har blivit så stor :)


hehe okej jag hade ingen bättre...

och så ska ni ju såklart få kanske två bilder från stockholm! spotify samarbetar nu förstår ni


här är linnea i väntan på tunnelbanan


avråder er starkt!!!! ät inte!! den ser kanske god ut, men skenet bedrar!


tuva spelar wii :) boxas för fullt


tuva på tbanan:)


en syster och linnea på tbanan


tuva ska åka skriller:)


heron city, här var vi på nordens största biograf och såg "män som hatar kvinnor", SE DEN!


det var lite mer än två men det är för att jag inte orkar lägga dom på pix nu utan gör det någon annan gång så ni får titta på några här :D nu ska jag ge mina naglar en sista chans så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0