och skolan igen

ni behöver inte räkna med att jag kommer vara så aktiv med bloggandet under helgen då vårt internet hemma inte vill gå igång :)

har inte så mycket att säga. saknar mamma. har kort dag idag, endast UFmässan kvar som säkert inte håller kvar mig så länge. sen ska jag på lei och äta med min älskade älskade Christian. och nathalie, jag har inte namnsdag :) tro inte på allt han säger haha :D han försöker bara få med er :D

och rosanna.. om jag var du så skulle jag komma hem nu :( du är stort saknad.. ♥

och nu en låt, som jag hatat och bytt bort radiokanal när den kommit på radio, och nu av någon okänd anledning är det den enda jag lyssnar på???


den är bra!



och jag älskar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0