så sjukt och jag är sjuk

jag blir så arg. tv2 är på bredvid mig och jag kan inte undgå att lyssna på kvällsöppet med ekdal. det handlar om den här familjen vars mamma, mimmi, har varit helt normal och levt ett helt normalt liv, genomgår en operation och därefter blir helt handikappad. hon kan inte ens prata!! med sina egna barn och man!!!! och mannen är så ledsen, och jag blir ledsen... häromdagen då det gick en dokumentär om just detta, så grät han och jag grät. som ett barn. tänk att förlora sin fru på det sättet, tänk att aldrig få likadan närhet och att aldrig föra diskussioner med sin egen fru... jävla fitt-kirurger. "det är en otroligt skicklig kirurg, detta har inte förekommit förut" sitter en gubbe och säger, visst kan man ju göra fel men vafan?????????? du har förstört nåns liv idiot


och inte blir det bättre av att jag haft ont i halsen HELA DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! skit.

ska springa till harry potters värld nu, där är det roligt.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Stackars lilla gumman :( Jag grät oavbrutet till notebooks slut...och det var ju som sagt inget slut jag ville ha!!!!!!! svin du gav mig ett dåligt filmtips :) jag kommer aldrig släppa detta

2009-03-12 @ 01:13:11
URL: http://nathalien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0