sjukling

hej. idag är jag också sjuk. mår inte riktigt lika hemskt som igår, men nu känner jag ingen smak. inte ens av mina goda hals tabletter :( och i natt har jag svettats, fyfan alltså... nästan så jag ville gå och lägga mig framför frysen med frysdörren öppen...

men ändå är nathalie påväg hit en sväng, fast jag kan smittas... hon verkar skita i det men vänta bara!! när du mår lika förjävligt som jag gjorde igår och nästan bara gråter och vill skära bort huvudet för att slippa ha ont i halsen, vänta bara! :D

nu ska jag gå och hjälpa min mamma med maten, hemgjord pottismos och parisare!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Än så länge så har jag sluppit :D

2009-03-12 @ 22:42:00
URL: http://nathalien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0