skolan

internet hemma samarbetar inte ännu heller. jag funderar på att ringa och skälla ut alla på bredbandsbolaget, de har inte gett oss mer än problem!

idag har min mamma åkt. crille körde henne till luleå på morgonen. hade sovmorgon till 11.10 och steg upp 10. tom lägenhet utan mamma och hennes städande satte jag och rambo igång TVn och tittade på mammas favoritprogram "efter tio" på TV4. satt där helt tom ett tag tills jag åter tog tag i mitt liv och klädde på mig och åt frulle. utan mamma. det var också tomt.

och bara tanken på att min mamma inte är hemma när jag kommer hem efter skolan gör ont. det är så jobbigt att sakna henne. jag älskar dig mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0