tisdag eller haha nej.. måndag!

tja! den här dagen har bjudit på mycket. jag har hunnit vara på tornebadhus och ätit glass med crille och per-erik. och! spontan färgat mitt hår. resultatet var mycket dåligt då jag blev gul, lite likt en kyckling, i håret. drog på kepan och luvan och sjalen och gömde håret så gott jag kunde, gick till coop för att hastigt göra ändring på det hela och inom loppet av 15min var jag hemma igen. kom hem till en nathalie som ojade över sitt hår och var inte alls nöjd medan jag tyckte det var rätt så fint. men så är det väl alltid, man tycker alltid det är fult själv =)
jag fattar inte varför vi alltid ska dra såna där "nu färgar vi håret" och så går vi in som fan på saken och ger oss inte förrän det är PRICK som vi vill ha det.. det roliga är att det aldrig blir så :)
men nu är jag iallafall ungefär likadan som jag var innan (typiskt) men lite slingor ska väl också fixas då jag har grejerna hemma men en massa sår i huvudet.. jag och nathalie kom fram till att jag kanske verkligen är allergisk........ inte kul tänkte jag.

sedan följde jag henne hem. mycket hann sägas under vägen hem till henne (ja, jag gick hela vägen) och helt plötsligt satt vi på närsta skola och allmänt pratade. det kändes som lite oldtimes och en snabb lukt av nostalgi susade förbi =) man satt alltid på någon skola och snackade en massa skit... och trodde man var så cool haha! men det trodde vi inte idag, vi bara satt.

nu ska jag kanske titta ett avsnitt greys eller kanske läsa lite harry, får se.. är ganska hungrig så jag kanske börjar med att käka en macka..

och alla!!!!! ni måste se rosanna!!! kolla bilderna från thailand och säg sen om ni ens har en chans att finna någon vackrare! TVEKSAMT! love you

Kommentarer
Postat av: eelin!

läsa harry röstar jag på! OCH äta macka, förstås..

2009-03-17 @ 15:07:08
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0