torsdag

hej. idag är det torsdag, eller visst? jo.. imorgon kommer nathalie hem.

igår var vi hos fredrik och sen for vi hem. det var lite torrt.. :) vi lyssnade på en massa gammal musik, det var härligt

och så kanske jag ska berätta något annat.. typ att jag och linnea såg den här malou eller hur man nu stavar, i stockholm. det var inte så speciellt. jag har även lyckats inhandla två tröjor där. ena har jag kommit fram till ser ut som en pyjamas, och den andra ska vi inte ens tala om. men det är väl ändå helt ok grejer så vafan :D

och i förrgår så var jag och christian på promenad. det var skönt. jag åkte på en sån där bom också, christian puttade haha, jag var påväg i snödrivan :( men sen gick vi vidare och hem och la oss.

hmm.. va finns det mer... jo! idag är det EXAKT TRE månader tills jag fyller 18. och jag saknar rosanna. jag väntar på mitt vykort :)

och idag har min frukost varit lenas muffin-formade mjuka pepparkakor. jag åt två, sen var jag mätt. och lite fil.

det var gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0