lördag kväll

hej! nu sitter vi hos linda, jag rosanna och linda =) vi har bastat och allmänt pratat skit, mamma har klippt maria och rambo har också varit här! och innan det har vi, jag rosanna crille och harri varit hos oss hela dagen och theo och rambo har busat så mycket tills dom bara låg helt slut på mattan.. och jag har visat notebook åt rosanna som aldrig tidigare sett den! och här för någon dag sedan låg jag och mamma och såg den och vi grät som små barn...

men nu ska jag ta och ringa linnea och fortsätta här, och jo linnea jag längtar också! kommer bli ruskigt king det här ;) 27 dagar kvar!! jag har ännu inte fattat haha

hejdå

Kommentarer
Postat av: eelin!

haha, välkommen till klubben! jag har varit 18 snart en månad och blir fortfarande lika förvånad varje gång jag kommer in på krogen eller köper öl utan problem :D

2009-05-09 @ 22:31:05
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0