lördag och fiina vädret!

tja! idag är jag på humör. jag vet inte varför. det måste vara vädret. för fint är det ju!

idag ska vi till stadshotellet och titta när claus går balen. det ska bli kul. det känns inte som att han tar studenten på typ torsdag? ska du typ sluta skolan nu claus på riktigt?? :D

OCH! 18 år om 6 dagar. ha. och JA, ni måste vara bjudna så snacka inte anus :)

vad hade jag mer att säga... har fått bekräftat att jag inte behöver bli vuxen när jag fyller 18. det är ju bra! jag och fredrik pratade om detta, och han sa att inte ens han blivit vuxen fast han är 21. det är alltså lugnt för mig.

nu ska jag gå ut och samtala med mina vänner. L och L kan vi kalla dom. snälla är dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0